Sklep Medyczny rekomendowany przez specjalistów.

REKLAMACJE

Jeżeli Klient wykryje po zakupie wady w Produkcie przysługuje mu prawo do złożenia reklamacji i skorzystania z uprawnień gwarancyjnych, jeżeli nabyte od Sprzedawcy Produkty zostały objęte gwarancją, szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania są wówczas podane w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta i dołączonej do Produktu. Wszystkie Produkty Sprzedawcy w przypadku opisanym w zdaniu poprzedzającym podlegają procedurze reklamacji.

Reklamacje należy dostarczyć do naszego Sklepu Medycznego Active-Med osobiście lub za pomocą opłaconej przesyłki kurierskiej wraz z paragonem / fakturą sprzedażową oraz opisem sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczeniem o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

W miarę możliwości prosimy, aby towar był zwracany w oryginalnym opakowaniu. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY I ZWROT PRODUKTU

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem, który zawarł za pośrednictwem sklepu internetowego umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia, doręczenia Produktu Konsumentowi. 

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe gdy:

  • produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • produkt powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu,
  • do zwracanego produktu dołączona jest faktura / paragon i gwarancja oraz wypełniony formularz zwrotu.

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży, zwrócić Produkt Sprzedawcy.

Zwrotu należy dokonać na adres podany w zakładce „kontakt”. W przypadku, gdy otrzymamy produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na koszt nadawcy. Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. 

Pieniądze zwracamy na podane konto bankowe Klienta w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwrotu.

Sprzęt zakupiony w sklepie stacjonarnym nie podlega zwrotowi w szczególnych przypadkach towar może zostać wymieniony na inny.

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

  1. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy zawartej z Przedsiębiorcą w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Przedsiębiorcy żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  2. Ryzyko utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzi na Przedsiębiorcę z momentem wydania Produktu przewoźnikowi przez Sprzedawcę. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Przedsiębiorcy oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. Koszty rozładunku (i ewentualne dodatkowe koszty związane z odbiorem Produktu obciążają Przedsiębiorcę).
  3. W razie przesłania Produktu do Przedsiębiorcy za pośrednictwem przewoźnika Przedsiębiorca obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
  4. Przedsiębiorca nabywający Produkt ma prawo złożyć reklamację w ciągu 48 godzin (2 Dni robocze) od momentu dokonania odbioru. Jeżeli Przedsiębiorca złoży reklamację warunkami określonymi w zdaniu poprzednim, Sprzedawca nie będzie odpowiedzialny za wady Produktu lub inną jego niezgodność z Umową sprzedaży ani za poniesione w związku z tym przez Przedsiębiorcę szkody. Odnośnie do wad, których nie można wykryć w momencie odbioru Produktu, Przedsiębiorca ma obowiązek zgłosić takie wady maksymalnie w ciągu 1 tygodnia od ich wykrycia oraz nie później niż rok od daty odbioru Produktu.
  5. Sprzedawca rozpatrzy reklamację Przedsiębiorcy zgodnie z 8 ust. 4 Regulaminu.
  6. W przypadku uznania reklamacji przez Sprzedawcę, jest on zobowiązany do uzupełnienia braków ilościowych lub wymiany/naprawy wadliwej części Produktu wedle swojego uznania, zgodnie z warunkami gwarancji.
  7. W przypadku niedostarczenia przez Sprzedawcę Produktu wolnego od wad lub braków w ciągu 30 dni od daty uznania reklamacji, Przedsiębiorca będzie uprawniony do odstąpienia od Umowy sprzedaży poprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia na piśmie, pod rygorem nieważności. Jeżeli wady odnoszą się jedynie do części dostarczonych Produktów, które mogą być odłączone od Produktów wolnych od wad, prawo Przedsiębiorcy do odstąpienia ogranicza się jedynie do Produktów wadliwych.
  8. Jeżeli Przedsiębiorca pomimo ujawnienia wad Produktów akceptuje je, może żądać od Sprzedawcy odpowiedniego obniżenia ceny za wadliwą część Produktów.
  9. Wniesienie reklamacji nie zwalnia Przedsiębiorcy z obowiązku zapłaty ceny, zgodnie z postanowieniami Umowy sprzedaży.
  10. W odniesieniu do Przedsiębiorców Sprzedawca może dokonać zmiany Regulaminu w każdym czasie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.